Skip to content
Tags

,

På jagt efter en ny blog..

16. oktober 2009

Hej verden:o)

Ja, som overskriften indikerer, er jeg på jagt efter en ny blog.. Eller rettere sagt, et nyt sted at blogge.. Grundet problemer på Tv2-Blog (hvor jeg skriver som PeterKal), føler jeg mig nødsaget til at lede efter nye blog-marker..

Her i starten vil jeg bare prøve bloggen af, som jeg også gør det et par andre steder, bare for at lære systemet og miljøet at kende, men det bliver jo nok med et par indlæg, som jeg henter på min gamle blog:o)..

Anyway, hyg jer derude:o)..

Mvh

From → Uncategorized

Skriv en kommentar

Skriv et svar

