Skip to content

Efter endt eksamensopgave..

2. november 2009

Oprindeligt postet på TV2-blog 23/12-08

 

Om den palæstinensisk-arabiske minoritet i Israel (ret interessant emne) er jeg lidt på banen igen..

Men ærlig talt, så er jeg lidt tom for tanker lige i øjeblikket (hvilket helt sikkert kan skyldes tidspunktet), så i stedet vil jeg sætte et spørgsmål til jer op, som jeg håber folk har lyst til at respondere lidt på:o).. Jeg har tyvstjålet det fra mig selv på et andet forum, men..

Religionens synlighed i samfundet:

Når vi taler om religionen i samfundet, hvor meget mener du så at det bør fylde (hvis noget overhovedet)?
Hvorfor mener du at religion eventuelt skal fjernes fra det offentlige rum?

Mvh

From → Uncategorized

Skriv en kommentar

Skriv et svar

