Skip to content

“Hvem holder du med?”

2. november 2009

Oprindeligt postet på TV2-blog 30/12-08

 

“Holder du med Israel eller Gaza?”

Jeg var mundlam.. Og blev ret pissed over at læse en så tåbelig overskrift..

EB har tilsyneladende ikke fattet en dyt, hvis de mener at dette er hvad alt skal koges ned til “dem og os”.. Jeg ved godt at EB ikke er verdens mest intelligente organ, men selv de kan vel indse, at hvis der skal skabes fred og forsonlighed, så nytter det ikke at promovere en “dem og os” stemning.. Det skaber jo bare yderligere konflikt..

Jeg holder med de uskyldige BÅDE i Israel og Gaza (og Vestbredden for den sags skyld).. Jeg synes det er trist at der er folk der skal holdes som gidsler pga. magtgale menneskers trang til at lave krig.. Jeg bliver pissed over fanatiske bosættere der overfalder uskyldige arabere, der bare vil leve, jeg bliver pissed over fanatiske religiøse menneskers trang til at opdrage børn til had og jeg bliver pissed over ignorante menneskers trang til at være netop dette, ignorante..

“Hvem holder du med?”

Ja, i hvert fald ikke fjolser der promoverer en “dem og os” mentalitet..

Mvh

From → Uncategorized

Skriv en kommentar

Skriv et svar

