Skip to content

Lidt løst fra Israel..

3. november 2009

Oprindeligt postet på TV2-blog 10/7-09

 

Hej derude:o)

Jeg har ikke fået skrevet så meget på det sidste, eftersom at jeg er i Israel og lige skal falde lidt på plads..

Jeg optog egentlig en video, men video-funktionen her på bloggen fungerer ikke fantastisk, i hvert fald ikke for mig, så nu forsøger jeg at oploade den til Youtube og når det er gjort, sætter jeg et link ind..

Anyway, som jeg også fortæller i videoen (som I forhåbentligt snart får mulighed for at se;o), så har jeg lidt planer for bloggen den kommende tid..

Jeg er som sagt i Israel, så jeg vil forsøge at udnytte tiden til lidt filming af diverse interessante steder, lidt snak med lidt forskellige interessante personer og venner, samt hvad der ellers lige måtte dukke op af spændene ting:o)..

Udover det, så har jeg bedt nogle af mine venner hernede, både palæstinensere og israelere, om at fortælle lidt om deres tanker og syn på konflikten og tilværelsen hernede.. Det håber jeg at kunne komme med i løbet af en uge eller to..

Næste uge tager jeg til Jerusalem og Tzfad, så der kommer nok lidt fra den kandt, samt også her fra Tel Aviv:o)..

Håber at I snart får lidt sol i Dk;o)..

God weekend:o)

From → Israel

Skriv en kommentar

Skriv et svar

