Skip to content

Eksamensstress og virus

1. december 2009

 

Ja, så var jeg også så heldig at blive offer for et eller andet fjols’ trang til at forpeste min tilværelse.. I går var jeg så heldig at kunne erfare, at min hotmail var blevet ramt af et malware (en “reklame” for 3sg apple iphone), som blev sendt ud til alle mine kontakter på min hotmail, hvorpå de alle blev slettet, sammen med alle mine uåbnede beskeder (og eventuelt et antal åbnede beskeder).. Meget irreterende, men sådan er det, når man ikke får styr på sin internetsikkerhed..

Det håber jeg, at jeg har nu.. Jeg havde det muligvis også før, for der var ikke noget at finde på min computer (gennemsøgte den med tre forskellige programmer, så jeg regner med at jeg kan føle mig sikker)..

 

Og udover det, så er der naturligvis eksamensstressen.. Heldigvis er der kun én aflevering i december, til gengæld kommer der så fire eksamener til januar, hvor to af dem oprindeligt var placeret på lørdage (og begge skriftlige, kæmpe problem for en religiøs jøde), men takket være et mirakel af en fantastisk medarbejder herude, er begge flyttet til hverdage, godt nok kun med én dag imellem dem, men stadig fantastisk.. Ved hun har gjort et kæmpe stykke arbejde.. OG, hun er muslim der har knoklet for at to jøder ikke ville skulle have problemer med eksamerne (ud over hvad vi selv kommer til at være skyld i:o), så shuqran:o).. Man hører tit om alle de dårlige eksempler og oplevelser, så de positive skal også med..

 

Så der ligger lidt af grunden til, at jeg har været lidt tavs de sidste par dage.. Jeg ved jo at jeg har en KÆMPE fanskare, der utålmodigt venter på at høre fra mig;o).. Eller noget..

Det betyder dog ikke, at jeg ikke er igang med de næste par indlæg.. I løbet af i morgen eller overmorgen, skulle der gerne komme en fortsættelse på Messias-profetierne, samt, BE”H, en opdatering af Talmud.. Og så kommer der også snart en oversigt over jødiske begreber, bare så man har en fornemmelse af hvad jeg taler om;o)..

 

Mja, det var dagens oplevelser.. Hyg jer derude:o)..

 

Mvh

From → studie, Uncategorized

Skriv en kommentar

Skriv et svar

