Skip to content

“Her kommer du fra!”

18. maj 2010

Som det kan ses til højre på min blog, så har jeg denne lille, hm, ting som viser hvor mine læsere befinder sig.. Om ikke andet, så i hvert fald på tidspunktet for besøget på min blog..

Det er ikke noget jeg lægger noget specielt i, mere end det er noget som godt kan vække lidt undren engang imellem, som f.eks. at jeg har en læser i Pakistan eller i Taiwan..

Men her i dag, sad jeg kiggede den grundigt igennem og besluttede mig for at dele top5 på listen med jer..

Ikke underligt er Danmark på en klar førsteplads.. Det giver næsten sig selv, eftersom bloggen er på dansk:o).. Tilsyneladende har jeg også en del læsere i USA, som ligger på en andenplads, efterfulgt af Israel på tredjepladsen, hvorefter vi så finder et af de nordiske lande, nemlig Norge og – helt fantastisk – Saudi Arabien på en femteplads!?

Jeg ved ikke helt hvad jeg er mest forundret over, at jeg har faste læsere i Saudi Arabien eller at der er folk i Saudi Arabien der tilsyneladende kan dansk.. Men forundret er jeg i hvert fald:o)..

Mvh og ha’ en dejlig dag:o)

From → Tanker

4 kommentarer
  1. Sebastian permalink

    Det skulle vel ikke være, at de i USA og Saudi Arabien bruger google eller lign til at oversætte bloggen her😉 For det virker da noget besynderligt; men måske en flok danskere er bosat i de to lande og er glade for din blog?

  2. Hej Sebastion:o)

    I USA er jeg ikke i tvivl om, at det er danskere.. Kender selv et par af dem, der læser med.. Det samme gør sig gældende med Israel, men midt i den saudiske ørken? Nåja, man ved jo aldrig:o)..

    Spørgsmålet er, hvis de bruger google-translate, hvor meget de får ud af hvad jeg skriver:o)

    Mvh

  3. Sebastian permalink

    Tjah, ingen anelse – som regel laver den med lidt god vilje forståeligt dansk ud af islandsk og ungarsk, som jeg oftest bruger den til; men arabisk kender jeg intet til, så…

    Måske nogen dernede finder dine emner SÅ interessante, at de lærte dansk for at følge med – sådan lidt ligesom folk lærer dansk aht Kirkegaard og H.C. Andersen ,-) Sådan bare for at sætte niveauet ,-)

  4. Sebastian permalink

    Kan du egl gennemskue – måske hvis du installerer google.com/analytics – hvor længe læsere hvor fra besøger dig?

Skriv et svar

