Skip to content

Moral er godt, dobbelt moral er så meget bedre.. Når bare det ikke opdages..

18. maj 2010

jp.dk – SF-borgmester på skattebetalt tv-træning – København.

Forleden kunne man læse om, at Karen Ellemann fra Venstre benytter sig af skattepenge, for at få medietræning.. Personligt kan jeg ikke rigtigt se, at der kan argumenteres for det, det må være på damens egen regning..

Astrid Krag fra SF var åbenbart enig med mig og gik endda så vidt at garantere, at det ikke ville ske, hvis SF sad i regering.. Og det er da positivt..

Nu er det heldigt, at Astrid ikke sagde, at det ikke ville ske overhovedet, for tilsyneladende er det – i hvert fald i Ninna Thomsens verden – helt ok at gøre nøjagtigt hvad Ellemann blev kritiseret for – omend kun på borgmesterniveau..

Så moralen må vel være – hvis man er SF’er (oy vey, jeg stemte faktisk SF til kommunalvalget – shame on me), at man ikke må bruge skattekroner til selvudvikling hvis man er minister, men godt må, hvis man er borgmester..

Jeg køber den ikke, jeg synes det er forkert uanset hvad, men jeg er naturligvis også bare en almindelig borger..

Mvh

From → Politik, Samfund

Skriv en kommentar

Skriv et svar

