Jeg trænger til luft!

Og her er de mulige eksamensspørgsmål jeg kan risikere at trække til eksamen i Kultur- og Samfundsteori:

Redegør for en (eller flere) opfattelser af/perspektiver på:

Teorier om social forandring
Opfattelser af kulturbegrebet
Opfattelser af samfundsbegrebet
Social orden(ændrer sig)
Social handling/sociale interaktioner
Social udveksling
Forholdet mellem individ og samfund
Videnskabelighed
Videnskabelig metode
Forholdet mellem teori og empiri
Videnskabelig repræsentation
Ældre teoridannelse
Muligheden for kulturel oversættelse

Belys i forlængelse heraf/ Hvad betyder det for forståelsen af:

Kulturelle forskelle
Magt
Oversættelse mellem kulturer
Forstå andre kulturer
Repræsentation af ‘de andre’

I WILL be victorious!!!

Nu slukker jeg min com og går mig en tur.. Vi er ved at blive lidt trætte af hinanden..

Hav en god aften..

Læg en kommentar

