Skip to content

Mit første møde med live-tv

2. juni 2010

Mja, så prøvede jeg sørme at være live på fjernsyn.. Sjovt og anderledes:o).. Ikke fordi jeg fik de store muligheder for at tænke dybt over de fornemmelser jeg havde i løbet af udsendelsen, for det sluttede nærmest før det startede..

Men det var en interessant oplevelse og det var da “sjovt” at skulle stå der og “udbrede sig med al sin viden og indsigt”:o).. Og meget underligt at se sig selv bagefter (kameraet lægger altså temmelig mange kilo til – og det er ikke mig og Mohamed der er små, men ham der er høj;o)..

Nåja.. Skulle du/I have lyst til at se udsendelsen, så kan den findes her..

Hav en dejlig sommerdag:o)

From → Israel, Palæstina

2 kommentarer
  1. Sebastian permalink

    Tak for link.

  2. Velbekomme:o)

Skriv et svar

