Skip to content

Tanker og billeder

25. november 2010

Det irriterer mig.. Jeg har så meget jeg gerne vil dele med jer.. Så meget jeg gerne vil skrive om.. Oplevelser, tanker, fremskridt, alt muligt.. Men af en eller anden årsag kan jeg bare ikke sætte mig ned og skrive.. Jeg har prøvet mange gange, men sjældent kommer der noget ned.. Eller det vil sige, der kommer en masse, men det er noget (undskyld) lort.. Jeg vil jo gerne fremstå som en seriøs og dygtig (hm) blogger, men hver gang jeg har skrevet noget, har jeg valgt at slette det igen..

Jeg ved ikke om det er pga. alt det stress med brylluppet (om to uger, hold fast hvor går det hurtigt), som gør det svært for mig at fokusere.. Det er ikke kun med skriveriet her (eller mangel på samme), også studierne har jeg svært ved at fokusere på, virkelig frustrerende..

Så nu, bare for at forsøge at komme i gang igen, skriver jeg dette ligegyldige indlæg, så jeg håber I kan bære over med mig:o).. Samtidigt vil jeg så også dele et par billeder jeg har taget her i Ma’aleh Edumim med jer..

This slideshow requires JavaScript.

Nogle af billederne er udsigten fra vores lejlighed mod nord.. Andre er Jerusalem og Al-Azariyah.. Og hunden er Nadjma, som blev rigtig træt af mig til sidst:o)

Mvh

From → Israel, Tanker

Skriv en kommentar

Skriv et svar

