Skip to content

Godt Nytår!

1. januar 2011

 

Så blev det tid til at skrive 2011 i stedet for 2010, med alt hvad det medfører.. For mange en ordentlig bytur eller bare en god omgang druk, for – måske – lige så mange nytårsforsætter der sikkert ikke bliver til så meget andet dét, intentionen om at gøre noget lidt bedre..

Mange benytter chancen til at kigge lidt bagud og mindes både det gode og det skidte, det spændene – men ikke så meget det kedelige, som det foregående år bød på.. Desværre har det nye år allerede budt på noget skidt, Bamses død, en mand man kun kunne holde af..

 

Af gode ting der skete for mig det foregående er mange, især mit bryllup.. Udover det, at jeg endelig tog springet og kom afsted til Israel for at fortsætte mine studier her.. Kontakt med gamle venner og bekendtskab med nye venner.. At jeg bestod alle mine eksamener.. Folk der hjalp mig da jeg havde brug for det og folk jeg kunne hjælpe da de havde brug for det..

 

Jeg har ingen nytårsforsætter, men til gengæld et par mål for det nye år.. Det mest væsentlige for bloggen her, er at jeg som minimum vil skrive et indlæg pr. uge.. Men udover det, at blive færdig med min Bachelor og begynde min Kandidat.. At blive flydende i det hebræiske og komme godt i gang med det arabiske.. At skabe mig et netværk i Israel.. At blive færdig med den bog, som jeg skriver på.. Og, som egentlig bare er generelt, at blive et bedre menneske (og jøde:o)..

 

Hvad har I af mål/forsætter derude?

 

GODT NYTÅR:o)

From → Tanker

Skriv en kommentar

Skriv et svar

