Skip to content

Tak for alt

11. oktober 2011

Qol Yehudi lukker af – sådan da..

Som de fleste nok har bemærket (eller netop ikke bemærket), så har min blog her været MEGET stille i MEGET lang tid.. Det er jeg ked af, men med alt hvad der er sket i mit liv, sker og vil ske, så kan jeg ikke finde tid til at holde denne blog igang ved siden af de andre projekter og ting jeg har kørende.. Jeg tror nu ikke det vil være det store afsavn for mange, hvilket jo bare hjælper til beslutningen:o)

Men intet er jo nogensinde endeligt, så måske vender jeg tilbage til denne blog og begynder at skrive som en gal igen.. Så min afsked er ikke definitiv..

 

Jeg vil dog fortsætte med at blogge, dog på min engelske blog, A Jewish Voice, i stedet.. Så I skal være mere end velkomne dér:o)..

 

 

Jeg vil dog som en “afskedsgave” dele to links til to programmer jeg har deltaget i: De Omvendte og Feature, det ene et fjernsynsprogram, det andet et radioprogram:

De Omvendte – Afsnit 9 ud af ni afsnit

Feature – Da Peter blev Jøde

Tak for denne gang:o)

From → Tanker

One Comment
  1. Det er os der takker…

    Vær lykkelig!

Skriv et svar

