Skip to content

Ny tilføjelse

13. april 2013

Hej alle

 

Jeg har som noget nyt tilført en box.net widget, som det ses, i højre side af bloggen. Dér vil jeg lægge diverse opgaver ud, som jeg skriver som en del af mine studier, både på engelsk og dansk, samt længere artikler.

 

De er til fri benyttelse, så længe kilde gives og jeg gøres opmærksom på eventuel brug af dem.

 

Indtil videre er der tre artikler, to på engelsk (hvoraf den ene ikke er i endelig form – Maimonides’ Letter on Martyrdom), samt en på dansk.

 

I er velkommen til at kommentere på dem under den nye side: “Kommentarer og spørgsmål”.

 

Hyg jer derude.

From → Nyheder, Tanker

2 kommentarer
  1. Solvej Gaseholm permalink

    Hej Peter
    Tak for spændende læsning – vil gerne spørge dig om noget, men kan ikke finde en mail på dig. Vil det være muligt at få den?
    MVH Solvej

    • Hej Solvej

      Tak for ordene. Jeg arbejder pt. P en afløser, der kommer til at fokusere mere specifikt på jødisk religion, historie og identitet, men der kommer nok til at gå noget tid, derfor at indlæggene er af lidt ældre dato og der er langt i mellem dem.

      Min mail er peterkaltoft@hotmail.com

      Mvh

Skriv et svar

