Skip to content

Qol Yehudi er lukket!

29. juli 2013

Ja, det er vidst åbenlyst, men jeg har hele tiden holdt døren åben for en mulig tilbagevenden, men mine planer har formet sig sådan, at omend jeg vil fortsætte med at skrive, så bliver det ikke her og ikke på samme måde, som jeg ellers har blogget her. Det vidste jeg egentlig for noget tid siden, men bloggen har været et kært barn for mig.

 

Som skrevet, så er jeg ikke færdig med at skrive. I er mere end velkomne til at følge mine to nye projekter, Go Holyland – et online rejsemagasin for besøgende til Israel (og folk, der bare gerne vil læse mere om landet), med rejseinformation, samt Kaltoft.me, min foredragsblog, hvor jeg vil skrive artikler om alt relateret til samfund og religion, i Israel og Danmark. Så tag et kig på mine to nye projekter.

Vi ses på den anden side!

From → Tanker, Uncategorized

Skriv en kommentar

Skriv et svar

