Lidt blandet fra den musikalske side..

Og nej, det er ikke mig der står for musikken, jeg præsenterer den kun:o) Har siddet her og knoklet med opgaveskrivning og prøveeksamen, mens jeg har siddet og lyttet til lidt - i mine ører - god musik:o).. Og tænkte, for søren da, hvorfor holder jeg det for mig selv? Indrømmet, jeg elsker hiphop, men … Continue reading Lidt blandet fra den musikalske side..

Danske jøder slår igen mod medier | Kristeligt Dagblad

Hej derude.. I dag har Kristeligt Dagblad publiceret følgende artikel: Danske jøder slår igen mod medier | Kristeligt Dagblad. Kort og godt går den ud på, at formanden for MT - Finn Schwarz - reagerer oftere på fordomme mod jøder i de danske medier.. I artiklen nævnes et eksempel med DR, som omtaler Israel som den … Continue reading Danske jøder slår igen mod medier | Kristeligt Dagblad